دانشگاه دولتی یلدیریم بیازیت

Image

دانشگاه دولتی یلدیریم بیازیت

ییلدیریم بیازیت، یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی در ترکیه به حساب می‌آید که از سطح و رتبه خوبی برخوردار است و هدف خود را تربیت افرادی با مهارت‌های بالا برای کمک به علم و فناوری، از طریق فعالیت‌های تحقیقاتی بیان می‌کند؛ چراکه معتقد است عصر مدرن امروز برای پیشرفت با داده‌های علمی معتبر و تلاش افراد ماهر حاصل می‌شود و دانشگاه ییلدیریم بیازیت شهر آنکارا، از همان ابتدای تأسیس در سال 2010 تابه‌حال، خود را به‌عنوان دانشگاهی تحقیقاتی معرفی می‌کند و بخش زیادی از برنامه‌های تحصیلات تکمیلی خود را به پروژه‌های ملی و بین‌المللی اختصاص داده است. آموزش‌ها در دانشگاه ییلدیریم بایزید ترکیه به زبان انگلیسی و ترکی ارائه می‌شود که دانشجویان می‌توانند زبان متناسب با مهارت خود را انتخاب و به تحصیل در رشته موردنظر بپردازند.

رنکینگ دانشگاه ییلدیریم بایزید آنکارا

اگرچه دانشگاه ییلدیریم بایزید آنکارا یک دانشگاه تازه تأسیس است، اما توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مؤسسات آموزش عالی را از آن خود کند و دانشجویان موفقی را به جامعه وارد نماید. دانشگاه ییلدیریم بیازیت شهر آنکارا با هیأت علمی باتجربه و فعالی که دارد، توانسته به یکی از برترین دانشگاه‌های ترکیه تبدیل شود و همچنان در حال ارتقاء سطح علمی خود باشد. دانشگاه ییلدیریم بایزید در حال حاضر دارای رتبه 80 در کشور ترکیه و رنکینگ 3921 در رتبه‌بندی‌های جهانی است.

رشته‌های دانشگاه ییلدیریم بایزید آنکارا

دانشگاه ییلدیریم بایزید آنکارا دارای 7 دانشکده است و در هرکدام از این دانشکده‌ها رشته‌های مختلفی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و… ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید تعدادی از رشته‌های ارائه‌ شده را مشاهده کنید:

  1. پزشکی
  2. دندانپزشکی
  3. پرستاری
  4. رشته‌های مهندسی
  5. بانکداری
  6. فیزیوتراپی
  7. حقوق
  8. اقتصاد
  9. زبان و ادبیات ترکی
  10. روابط بین‌الملل
  11. تجارت و مدیریت بین‌المللی
  12. شنوایی‌سنجی
  13. علوم ورزشی
  14. روانشناسی
  15. فوریت‌های پزشکی
  16. تاریخ
  17. زیست‌شناسی
  18. علوم سیاسی
  19. ریاضیات
  20. معارف اسلامی
  21. هنرهای زیبا
  22. مدیریت بازرگانی
  23. ترجمه
  24. موسیقی
  25. دامپزشکی
  26. فلسفه


قبولی های دانشگاه دولتی یلدیریم بیازیت

Images
ساحل حاجی محمدی
سال : 2022


پزشکی (انگلیسی)


دانشگاه دولتی یلدیریم بیازیت

شهر : آنکارا

متقاضی دوره های حضوری یوس کلینیک از شهر : ارومیه