دانشگاه اسن یورت

Image

دانشگاه اسن یورت

دانشگاه اسن یورت با آزمایشگاه های پیشرفته و کارگاه های نوین و کادر آموزشی قوی با آموزش هایی مطابق با نیاز های ترکیه و جهان یکی از پیشگامان توسعه در میان دانشگاه های ترکیه است. با باور به اینکه رویاهایمان به هدف هایمان و هدف هایمان به واقعیت تبدیل می شود، به عنوان یک دانشگاه جوان به بهترین دست آوردها رسیدیم، موفقیت های شاخص تیم های ورزشی مثل تیم فوتبال و و بوکس و همینطور کسب مقام در مسابقات علمی بین دانشگاهی, دارای کلوپ های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یکی از بهترین راه های تعامل اثر بخش دانشجویان است.

این دانشگاه با بکار گیری بهترین تجهیزات آموزشی و راه کارهای آموزشی در صدد پرورش دانشجویان به بهترین شکل برای راه یابی به بازار کار و زندگی است. همچنین اسن یورت دارای برنامه اراسموس همراه با حمایت قطعی دانشگاه از دانشجویان برای تحصیل در اروپا می باشد. زبان تدریس و آموزش دانشگاه اسنیورت استانبول ترکی ، 30٪ انگلیسی و 100٪ انگلیسی است.

رنکینگ دانشگاه اسن یورت

اینکه یک دانشگاه بتواند در طی سالهای کمی از فعالیت گسترده ی خود، جایگاه علمی خوبی در سطح ملی و حتی بین المللی پیدا کنید، بسیار خوب است. این دقیقا اتفاقی است که در دانشگاه اسن یورت افتاده است. اگرچه زمان زیادی از افتتاح دانشگاه بعنوان یک دانشگاه رسمی و بزرگ نگذشته است اما شاهد ارائه دوره های مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، برنامه های تحصیلی و دوره های آموزشی معتبر در این دانشگاه هستیم. در کنار اینها اسن یورت هم پیمان اراسموس ست و با بیش از 30 کشور اروپایی به تبادل دانشجو می پردازد. در کنار اینها شما می توانید دوره های مختلف آموزشی و علمی را در هر کدام از دانشگاههای معتبر اروپا بگذارنید. فوق العاده است، مگر نه؟

  • رتبه ملی اسن یورت : 93
  • رتبه جهانی اسن یورت : 5274