با دوره دوره آمادگی آزمون GRE بیشتر آشنا شو

courses-details

دوره آمادگی آزمون GRE

آزمون GRE چیست؟

مؤسسه برگزاری آزمون GRE یعنی ETS، تعریف کلی زیر را برای این آزمون ارائه داده است:

"هوشمندانه‌ ترین راه برای ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی و مدارس کسب و کار"

آزمون GRE که مخفف عبارت Graduate Record Examination می­باشد، برای پذیرش در دانشگاه های آمریکا و بسیاری از دانشگاه های معتبر سایر کشورها مانند کانادا و ترکیه (بخش ریاضی آزمون) مورد نیاز دانشجویان علاقمند به ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری و پست داک است. این آزمون  دارای دو نوع General و Subject است و در دو نسخه آنلاین و کاغذی برگزار می­شود. هم اکنون در ایران فقط نسخه آنلاین آن قابل دسترسی است. در نسخه آنلاین آزمون، بلافاصله پس از اتمام فرآیند آزمون، پاسخ دو قسمت آن برروی صفحه نمایشگر ظاهر می­شود. نسخه کاغذی نیز سالانه فقط سه بار (اکتبر، نوامبر، فوریه) برگزار می­شود، تعداد شرکت کنندگان نامحدود می­باشد و نمرات این آزمون نیز حدودا 45 روز بعد منتشر می­شوند.

در GRE  سه مهارت: محاسبات ریاضی، درک مطلب و مقاله نویسی مورد بررسی قرار می­گیرند. این آزمون از نظر درجه سختی برای شرکت‌کنندگان در درجه‌ی آزمون‌های دشوار زبان انگلیسی قرار دارد، زیرا در آن مهارت‌هایی همانند علم ریاضی، احتمالات، جبر و هندسه‌ مورد سنجش قرار می‌گیرند.

البته این­ها قطعا جزو مباحث دشوار ریاضی نیستند ولی به دلیل اینکه شما ملزم به پاسخ دهی به سؤالات به زبان انگلیسی و در برخی موارد تحلیل پاسخ به روشی منطقی هستید، بیشتر اوقات بخش ریاضی، جزو بخش‌های دشوار آزمون GRE شناخته می­شود

 

برای شرکت در آزمون تعیین سطح GRE کلیک کنید!

 

شرایط دوره GRE با مجموعه یوس کلینیک:

 - ارائه ۲۰ جلسه آموزش ریاضی (تمرکز بر مبحث quantitative(

 - بکارگیری جدیدترین و بروزترین منابع GRE

 -تمرکز بر کتاب های بارنز ، کاپلن ، منتهن

 - تدریس توسط اساتید متخصص و باتجربه با بیش از 9 سال سابقه تدریس

 - بررسی سوالات آزمون های قبل

- برگزاری آزمون آزمایشی در انتهای دوره

 - برگزاری کلاس بصورت کوییز محور

 -حد نصاب کلاس عمومی 5 نفر

 - هزینه  دوره 2.500 هزار تومان