سبد خرید شما خالی است.

دوره زبان کره ای کودکان

یایید همگی برگردیم به زمانی که آهنگ “Gangnam Style” جهانی شد و توی تمامیه عروسی ها و دورهمی ها این آهنگ پلی می شد و تقریبا هممون حفظش کرده بودیم.این...

0
تعداد خرید محصول
0
امتیاز
توضیحات

یایید همگی برگردیم به زمانی که آهنگ “Gangnam Style” جهانی شد و توی تمامیه عروسی ها و دورهمی ها این آهنگ پلی می شد و تقریبا هممون حفظش کرده بودیم.این آهنگ اولین ویدیوی یوتیوب بود که به یک میلیارد بازدید رسید.

از آن زمان، همه ی ما با کشور کره ی جنوبی آشنا شدیم، از کیمچی گرفته تا K-drama و BTS / Kpop/ EXO و هر چیز دیگری که الان راجع به کشور کره ی جنوبی می‌بینیم و می‌شنویم.

همه ی این پدیده ها چه چیز مشترکی دارند که باعث جذب مردم شدند؟  زبان کره ای.

زبان ‌های آسیایی معمولاً پیچیده ‌ترین زبان ‌های هستند که عموم مردم ازشون فرار می‌کنند و با خودشون می گویند : خب من که نمی تونم در و پنجره بکشم، چانگ چینگ چونگ بگم! و اکثرا به سوی زبان های لاتین می‌روند. ولی در بین تمامیه زبان های آسیایی کره‌ ای یک راز پنهان دارد.برخلاف ژاپنی ها و چینی ها که هزاران کاراکتر دارند که باید حظفشون کرد تا نوشت، زبان کره ای الفبای ساده ای به نام هانگول دارد. هانگول فقط از 24 حرف تشکیل شده است  یعنی دو حرف کمتر از الفبای انگلیسی. این به این معنیست که حتی اگر معنی چیزی  را متوجه نشدید، می توانید خواندن آن را به راحتی یاد بگیرید. حروف الفبای زبان کره ای بقدری آسان است که برخی افراد حتی در چند ساعت به آن مسلط می شوند.

همچنین، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار شگفت انگیز، اقتصاد عالی و تکنولوژی عظیم و گسترده ی این کشور هم بر یادگیری زبان کره ای تاثیر بسیار زیادی دارد، زیرا شما با یادگیری زبان کره ای به راحتی می توانید فرصت های شغلی مناسبی پیدا کنید و یا از طریق ویزای تحصیلی و داشتن مدرک تایپک ( مدرک زبان کره ای ) به اون کشور مهاجرت کنید.

۷ دلیل اصلی یاد گیری زبان کره ای :

– تعداد زیاد گویشوران زبان کره ای

– کمک به تحریک رشد فکری

– منطقی بودن زبان کره ای

– موقعیت های شغلی عالی در کشور کره

– تقویت قدرت مغزی

– عظمت کره جنوبی در امور جهانی یادگیری

– زبان کره ای ورود به دنیای زبان چینی و ژاپنی

کتاب زبان کره ای:

ویتامین کره ای (비타민 한국어) یک سری کتاب به زبان انگلیسی کره ای است که به شما امکان می دهد زبان کره ای را به طور دقیق با اطلاعات و دانش های مختلف از دوره های مختلف درک کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.

 

Vitamin Korean ویتامین کره ای از 6 جلد تشکیل شده است:

Vitamin Korean ویتامین کره ای 1 و 2: برای مبتدیانی که شروع به یادگیری زبان کره ای می کنند. شما می توانید ساختار و عبارات اولیه کره ای و همچنین مهارت های ارتباطی اولیه کره ای را بیاموزید.

Vitamin Korean ویتامین کره ای 3 و 4: برای دانش آموزان متوسط که دوره پایه را به پایان رسانده و به سطح متوسط        رفته اند.

Vitamin Korean ویتامین کره ای 5 و 6 : برای دانش آموزان پیشرفته ای که آماده آموزش فشرده در سطح پیشرفته هستند.

یکی دیگر از مزایای این کتاب ها این است که هر یک از جلد این کتاب های مختص تاپیک خودش هستش، مثلا کتاب جلد ۱ ویتامین کره ای برابره با تاپیک ۱ زبان کره ای (سطح زبان کره ای) همچنین روی کتاب نوشته شده که تمامیه مباحث تاپیک در این کتاب ها تدریس می‌شود.

در کنار کتاب های ویتامین کره ای ما کتاب های داستان خوانی، اصطلاحات و لغات رو با زبان آموزان کار میکنیم تا خوانش، گویش و شنیداریه زبان آموزان همراه با دستور زبان کره ای تقویت شود.

محصولات مرتبط

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوره زبان کره ای کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *